čtvrtek 25. března 2010

Nightmares, here I stand..

come and eat me alive :D
No, fuj, nesnáším živý sny... Zvlášť, když v nich je sousedka, co vám ukazuje svoji housenku, kterou má v igeliťáku s vodou a dělá na ni ťuťu ňuňu a vypadá u toho jak magor.. Há, a pak že jsem blázen já! No, možná jo, protože se to zdálo mě :/ No a furt mě nutila, ať se na tu housenku podívám, tak jsem se podívala a snažila dostat co nejdřív proč a nevím proč, měla jsem v kapse v igeliťáku žížalu, kterou jsem chtěla krmit potkana- what the f?? No a o dva dny později se mi zdálo, že zase venku je sousedka a zase mě nutí podívat se na housenku, z který se mezitím stala ryba, který trčel bokem toho pytlíku ocas ven... a tak jsem si tak říkala, že bych se měla podívat na tu "svoji" žížalu v kapse. Najednou jsem cítila(fuj, tak živě, až mě mrazí :D:/),jak po mě něco leze.. úplně jak když se něco plazí, tak jsem to nějakým způsobem vymrštila ven rukávem a byl to nějakej slimákoploštěncostonožkonevím a bylo to růžovofialový a pak se mi to plazilo po pokoji a mělo to asi víc než čtvrt metru(vyvinulo se to z nějaký tý žížaly) a když jsem našla odvahu a vyndala z kapsy ten igeliťák nebyla v tom mrtvá žížala, ale živá žížala v průměru asi 10 cm a taky asi čtvrtmetrová s na žížalu nezvykle pevným tělem a já nebyla schopná na ně šáhnout a vyhodit ty potvory z okna.. což nevím, jestli by bylo řešení, ale aspoń by mi nelezly po pokoji :D Fuj, takhle mi srdce dlooouho nebušilo..

Žádné komentáře:

Okomentovat