středa 14. dubna 2010

Chceš se prát? Pojď blíž a řekni mi to z huby do oka..

ne, už jsem se dlouho neprala. Už jsem se ani dlouho nechtěla prát. Někdy od února. ta osoba byla tak o 20 kg těžší- a to už je co říct, když někdo zvládne bejt o tolik těžší než já a asi o hlavu větší. Ale tak.. někdo, kdo vyhrožuje holce, si tu ránu možná zasloužil :-D
Jo, ale chtěla jsem říct něco jinýho.. v sobotu se mi podařilo doslova do písmene dostat neúmyslnou pecku čenichovku. Loktem. Škoda, že si nepamatuju, jaký to bylo ,když jsem si ve 4 letech přerazila nos, mohla jsem to porovnat.. ale myslím ,že to bylo podobný. Naštěstí se tomu někomu nepovedlo mi to zlomit, ani něco provést chrupavkám, ale.. otekla mi pravá dutina a skořepy, takže dýchám jen půlkou nosu :-D Strašně vtipný, i když.. ani ne. Nezažila jsem moc nepraktičtějších věcí.Snad už jen to, když mám rýmu a nemůžu dýchat celým nosem.. a to je přesně ono! Milá paní doktorka mi nedala ránu z druhý strany v rámci prevence křivýho nosu. Dala mi nějaký antibiotický kapky, který jsou na nějakou, jak řekl lékárník " hustou zelenou rýmu" a nechápal, proč mi doktorka kapky předepsala, když rýmu nemám. Ale pak zkonstatoval, že nějaká složka těch kapek stahne tu oteklou sliznici. Ha! Od první kapky se mi spustila taková šílená rýma:-D Ale pořád mi funguje nos jen napůl, tak k bolesti a brnění se přidala ještě tahle otravnost..
a viděla jsem svoji lebku. medicína pokročila a rentgeny si posílaj po síti a maj programy na zesvětlení a ztmavení těch snímků.. každá lebka není stejná. Ano, logicky. Ale vzhledem k toum, že Mudr pudr.. judr asi ne, se dívala na rentgen někoho jinýho a myslela si původně, že je můj, ale to není podstatný. Jen jsem zkonstatovala, že: čím je člověk starši, tím je lebka ošklivější..

Žádné komentáře:

Okomentovat