pondělí 11. července 2011

škrábal jsem do kůže punkový princezny..

 Mám objev. Placebo se, když nemáte depresi, nedají poslíouchat. Ale když ji máte, rázem jak mávnutím kouzelnýho proutku, je to fajn muzika. Asi právem byli zařazeni mezi 5 nejdepresivnějších kapel všech dob.
Já sice nejsem depresivní povaha, ale to se nevylučuje s tím, že jednou za čas si sedne i na mě. Jak se říká, když se štěstí unaví, sedne si i na vola, tak nevím, co bych použila v tomhle případě, ale prostě to tak je. Jo, už vím, co si na mě sedne. Tíha okolností.
 Ha, sedím jedním zadkem na dvou židlích. No, v reálu sice skoro jo, ale momentálně metaforicky- máme ještě jedny stránky, resp. já mám stránky a občas mi tam někdo pomáhá, hlavně Kája, ale Kája má teď nějaký dezertérský myšlenky, tak kdo ví, jestli ještě bude přispívat. Ta stránka je o bláznech, od bláznů pro blázny, takže u mě žádná novinka.. S tím bláznovstvím
Jinak je to http://blazninavoditku.nazory.eu
A už by to chtělo, aby přišel Godot...

Žádné komentáře:

Okomentovat