pondělí 31. ledna 2011

I feel I got high..

Nene, spíš pěkně low. Jestli mě ta škola nezabije, tak mě dostane do blázince a že už mě tam nedostaly horší věci jako třebaa... no, jako přesně to. Ale toho bohdá nebude- všimli jste si někdy, jak je bohdá kouzelný slovo? Vždycky, když ho slyším, pozastavím se. Nevím proč, ale má pro mě svý kouzlo. tečka. basta fidel bez castra. mhmm. Takže tak..
Dneska všechno funguje naopak Čím víc se učím, tím míň vím. Po práškách na spaní jsem ještě pořád víc jak hodinu vzhůru a spát se mi nechce po lécích na potlačení kašle jsem se málem, já si vzpomenu, jak se to říká. Evakuovala jsem nemyslela. Transportovala ani teleportovala taky ne. Katapultovala. Jo, to je ono. Navzdory lékům na potlačení kašle jsem se opakovanými záchvaty málem katapultovala z postele.
Nepřestala jsem věřit, že barvy existují. Už možná proto, že studuju filozofii a tam každou chvíli přišel nějakej pán a popřel to, co říkal ten pán, co už byl mrtvej a nemohl se bránit. a oni takhle jako pořád říkali, že něco existuje a neexistuje nebo že něco nemůže neexistovat. Kdo nezažil, no spíš, kdo nečet, neuvěří :-D A takhle my si žijem..
Ne, hlavně věřím na barvy, protože můj notebook.. pardon, netbook, nebudu urážet jeho výkonnost. Je malej, ale sakra šikovnej! No protože tohle moje mímo je fialový a aby vědělo, že mi na něm záleží, dostalo vlastní identitu jménem nebo spíš takovým.. obrazným pojmenováním. Slovním spojením na základě vnější podobnosti. Užili jste si tu chvilku napětí? My s mímem jo.. tak slavnostně vám ho teda představíme.. jmenuje se Borůvková Příšerka...
Jedna nejmenovaná osoba ho nazvala kýčem, ale protože Borůvková příšerka má velice podobnou povahu jako já anebo si prostě zvykla tím, že sdílí a hlídá mou duši, se nezalekla a nic si z toho nedělá. Zvlášt za předpokladu, že NOTEBOOK, pch, pch.. nejmenované osoby byl šedo-šedočerno-černej, ale nééé ČERNEJ, takže byl za a, trapnej svojí nicotnou obyčejností a za b, schizofrenní, když se ani neumí rozhodnout, jakou barvu má. A za předpokladu, že nejmenovaná osoba myslela, že je několik typů šedej, šedočernej a další trapný barvy-nebarvy, né, černá není trapná, ale černá notebooky jsou hrozně obyčejný. Jste rozhořčeni všichin, co máte černý nebo šedý notebooky? Ano, to byl účel.. No a za předpokladu že ta osoba myslela víc typů, tak chyba je samozřejmě na straně vysílače a ne přijímače, má se umět lépěji vyjadřovat.
Kdyby Borůvková příšerka dovolila-jakože dovolí, protože dokud bude pod mojí střechou a budu ji živit...
Kdyby dovolila, přesunula bych se ke své další největší lásce, promiň Monte, můj věrný mobile, ale Sísa je prostě Sísa a 9 let je 9 let...už jsme srostlý..
No, naše Sísa, naše černo-bílá.. a u koček to nejsou ordinérní barvy, joo? Mohly by se zdát, ale. Kdybyste viděli Sísin čumák, věděli byste, že není až tak obyčejná... od nadočnicových oblouků a možná i výš až k čumáku má naprosto symetrické 2 pruhy a jeden je jen bílej a jeden jen černej.. Není to ani šachovnice, to je prostě kus přechodu pro chodce, ale opovažte se mi na Sísu šlápnout!
No, tak SíSa má epilepsii... U psů je to prý ""normální", aspon statisticky. Jako Alík ne, Asta jo, Argo jo, Bertík jo, Bruno ne... atd... ale u koček? Sísa jo, nic, nic, nic, 96x nic a pak nějaká jiná kočka až ...aachjo
A minule.. nevěděla jsem, jestli umře ona nebo já strachem o ni. Pak byla varianta, že umřem obě. Ten záhvat byl fakt dlouhej a teprve druhej v jejím nikterak lehkým životě. A když jsem se jí nějak snažila uklidnit pak, detaily vynechám, ne ukklidňování, záchvatu a už si troufla na nohy, jako by byla doma poprvé. Na nás vrčela, nenechala na sebe sáhnout, prošla si několikrát celý den a všechno si očuchala. Fakt vypadala, že je tam poprvé.
Vzpomněla jsem si na píseň : Zlé pryč a Pán Bůh s námi... je to od Pana Kryla..
Já, ač nevím ,jestli mám v Boha věřit a jestli jo, tak v jakýho nebo jestli věřit v nějakou kosmickou vyšší spravedlnost, v teorii pravděpodobnosti, v posmrtnej život, v nesmrtelnost duší, já nevím, čemu věřit.
Napadla mě další píseň: Tak čemu věřit, snad jenom bytostem, co lítaj kolem hlavy.. nosej nám tajný, ale zaručený zprávy..
Už vím, budu věřit na anděly.. teda budu, už na ně dávno věřím..

Žádné komentáře:

Okomentovat