středa 3. listopadu 2010

No to nee

Poslední příspěvek 18. dubna nebo co to tu psali? Tak to jsem lehce zazdila. No, taky se od tý doby stalo dost věcí. Stihla jsem odmaturovat, dostat se na vysokou, zamilovat, odmilovat, dostat perfektní mobil a perfektní netbook (pro moje potřeby samozřejmě, pro rejpaly Samsung monte ..eeeeh.. 5620? nevím :-D a acer aspire one..krásně jedovatě fialovej), jo a s vysokou mám chuť seknout, ale kdo ne, že? Tam jsou všichni hrozně vážní(myslím studenty, u učitelů jsem si zvykla už na zš)a úkoly se hromadí. Říkáte si "a co jsem jako čekala?!" Ano, čekala jsem přesně tohle, jen jsem nečekala, že z toho budu mít tak schizofrenněparanoidní pocit. A to odmilování, to asi nekomentuju..
Jak to říct? Ne, tohle nejsou výlevy, to je konstatování fakt.
a jsem rozhodnutá sem zase začít přispívat často

Žádné komentáře:

Okomentovat