úterý 16. listopadu 2010

Stoupá mi tlak.. a dál už nevím

Ano, stoupá mi tlak, občas z toho kolabuju, ale to je jen vedlejší produkt.
Dokud to bylo z mých hysterickocholerických výlevů, dalo se to chápat, ale poslední dobou už bezdůvodně. Teda podle doktora údajně z nervů, ale tak.. nemůžu věřit všemu, co říkaj v televizi, eeh.. ordinaci. Ne,asi fakt jo. Ale jak říkám, nemám tendence si stěžovat :-D :)
Ale ten prekolapsovej stav je fakt zajímavej :-D Takovej těžkej absťák.. i když jsem absťák nikdy neměla, podle toho, co jsem slyšela a viděla, tak mi to tak přišlo..
Joo, kdybych se zklidnila, měla bych klid, joo, kdyby mi to lidi okolo mě umožňovali, šlo by to líp :-D Vím, že škodím akorát sobě.. ale vysvětlete to mojí výbušný povaze, která je bohužel v kombinaci s povahou neřízený střely nařízený k sebedestrukci..
Sebedestrkutivní program, jo, někdy je fajn, jindy zas jedu krasojízdu..
A ty halucinace k tomu asi patřej taky :-DNebo můj plán na zachování zbytečků zravého rozumu zkrachoval :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat