pátek 8. dubna 2011

Gedapáá

Také  jste si, kdykoli zazněla v televizi píseň Jamese Browna Get up and get on it, zapamatovali jen fonetické "gedapá"? Muž zametající benzinku, pobrukujíc si "gedapá", k tomu přímo vybízel.. Ale o to tady teď vůbec nejde. O co tedy šlo? O trapný jako vždy, o co jiného by mělo jít. Tak.
 O co tedy jde? O milion a jednu věc, co jsou mimo lidské chápání, dobře, co jsou mimo moje chápání, ale já se těmi věcmi nezabývám, člověk by si měl nechat něco, čemu nebude rozumět a bude se mít čím fascinovat.
 Dnes jsem vážně ohrozila existenci tohoto blogu, když jsem se zapřísahala, že nebudu "pitvat", Jen se obávám, že bez těch mých "pitev" a slovních průjmů bych to nebyla já.. Pravda, ten člověk, kterému jsem se svěřila, říkal, že nevěří a že to je tedy zvědav.. asi na tom vážně něco bude. Ale on o tomhle blogu neví a nepíšu sem tak často a já jsem neřekla, že to nebude v psané formě, řekla jsem, že tak nebudu mluvit, ha! Hm, doufám, že mu někdo o tomhle blogu řekl a poslal ho si tenhle článek přečíst. By pak určitě řek, že jsem podvodnice a že se se mnou nebude ba ani ka a půjde po o a to.. to by bylo zlé.
 Týjo, poslouchám finskej rocknroll zpívanej malým klukem. Proč ne, život je tak rozmanitý. Jo a mám fialový nehty. Ale nemám lentilky, jenom lipa, ale zítra to chci napravit. Už jsem si pořídila i fešnou krabičku lentilkovku a lipa jim ten bejvák zatím testujou  a nestěžujou si. Týjo, ten kluk, ten, co zpívá přeci, nějak zrychlil.  A teď Horrorpops. Jo, tohle bude dlouhá noc. Možná to je tím, že můj organismus skoro nedostává kofein a tenhle týden jsem se nějak skamarádila s dvoulitrovou lahví nejmenované černé limonády. To nebylo rasistický, to bylo antireklamistický.  Komerčáci jedni. Beztak už tam kokain není, měli by se přejmenovat.
Joo, mám plyšovýho tučňáka a Nymfrolína měla hroznej problém s tím, že se jmenuje Fido. Že Fido je pes. To je jako kdybych já podřízla každýho kokršpaněla, co se jmenuje Barča nebo Bára. a on ten tučňák pořád tak zvláštně kouká. Ho na mě nasadila nějaká strašidla určitě. Aby mě strašil ve dne a ona mě straší v noci. No, když svítím v noci, straší mě v noci i on. a teď jsem to zapomnělo. Jo! "to, že máte paranoiu, neznamená, že po vás nejdou" v praxi.
 Wohnouti a jejich gramofón. No, já bych potenciálně měla dostat k dvacetinám gramofóón. To by bylo fajn, po tom toužím. Možná stejně jako po lentilkách. Nebo víc? Nevím, připomnělo mi to situaci, kdy jsem známé říkala, že má vyloženě srovnaný žebříček hodnot. Zapomněla si telefon a cigarety a každému říkala, že si zapomněla cigarety a až po chvíli dodala "a telefon". Halt.. proti gustu...
 Uvědomila jsem si, jak tohle plodím už asi dlouho, když už hraje třetí písnička a často mi tu bliká automatické ukládání. Ale to nevadí, práce kvapná, málo platná .. háá a ted by se mi to mohlo s tím mým geniálním touch padem překliknout a celý zmizet. To už bych to nezkoušela psát znova.. nene. Už se mi to stalo. Jen nevím, jestli tady.
 Nevím, jestli degeneruju, jsem jen blbá nebo jestli už fakt mám sklerozu, ale co se se mnou a mojí pamětí děje, to už snad ani není možný.  A už by mi ti Rusové mohli přestat posílat žádosti na tom komunikačním tudlenctom.
  Jo a na to, co se mi děje s pamětí, mě popadla nějaká úplně textařská múza , tak aspon nějaký pozitivum. A vypadá to, že se budu vracet ke své milované španělštině a vyměním ji za praštěnou filozofii, náboženství atd. Mě to zajímá, ale studovat to prostě už nechci. a tenhle týden budu psát test z anglické morfologie v 7 ráno. To tam ani nemusím chodit. V tu hodinu bych byla ráda kdybych nastoupila na správnej autobus, i když se není šance splíst. Co asi tak v 7 ráno vymyslím? To bych zakázala. ..

Žádné komentáře:

Okomentovat