úterý 26. dubna 2011

Nesnaž se, znáš se..

řekni mi, co je jiný..
Jiný je úplně všechno, ale zároveň vůbec nic. I ten úředník na magistrátu to říkal .. "takže žádná změna?" "ano, žádná změna" .. po těch 5 letech... to zní až děsivě, naštěstí se to týká jen údajů v občance..
 Nepochopím, když člověk má teda nejsilnější pud sebezáchovy, když už má depresi, blbou náladu, den na fekální hmotu, no prostě, když to stojí za to, si ještě pustí takovou hudbu, aby si tím nožem joo zakvedlal..Fakt to je nějaká asi psychopatická úchylka v každým z nás. Ale mám na to teorii- Člověk se dostane až na dno a má se o čeho odrazit a všechno si to tak nějak přebere a probere a zjistí, že to nemá cenu si tím kazit den a jde dál. .. za předpokladu, že se nestihl zabít. Morbidní humor? I am so sorry, ale to je jejich blbost. Vždyť mohli zažít ještě tolik věcí, třeba ještě několik takovejch nálad, ne dobře, už mlčím.
 A taky nechápu, jak se Marsi, mýmu bratrovi ve zbroji bez zbroje horrorhawaiibeach, s kterou jsme jeden muž, jak se jí nemůžou nelíbit ty písničky jako mně. Ale ne, já to chápu, mně se taky nelíběj některý ty její musical melodies. A jí se zas nelíbí Houba od Těl, neznám dokonalejší píseň... a taky se jí nelíbí písnička Little man od Anki a Danny, to jsou Fini,mmm :D, no, já nevím, jak to říct.. já, když poslouchám tu písničku, mám takovou úplně srdeční tíseň a krizi, ale stejně si ji pouštím.. ale ne když mám depku. Pouštím si ji kdykoli mě napadne. A je to jen chvillkovej stav.. jak kdybych k ní měla vzpomínky.. nechápu.. třeba to je tucha a budu k ní mít vzpomínky:D:)

Žádné komentáře:

Okomentovat