úterý 26. dubna 2011

Už nemám sádru, ale

mám slušný bolesti.. halt asi něco za něco. Oko za oko, zub za zub. No, upřímně, nedala bych nikomu ani oko, ani zub.. no, za předpokladu, že by mě to zachránilo, tak asi jo, ale jinak by to byl určitě jednostranně nevýhodný obchod a nic příjemnýho...
No a prej mě ty prsty můžou bolet klidně i další měsíc. Pak se nabízí otázka, jestli ta sádra byla vůbec potřeba,mm.. ale tak.. aspoň si měli lidi chvíli kam čmárat a ti, co si nečmárali, se mi mohli smát víc než obvykle a všichni mi mohli beztrestně říct, že jsem pako. Což taky hned využili až zneužili. Joo, chromýmu se to směje, když vlastní ruku mi úplně debilně zasádrujou na jakýkoli ovládání a pravá mě po otřesu mozku jako že moc neposlouchá, ten rozbitej půllitr, spadlá židle a paní praštěná klíčema a mnoho dalšího asi věděj své..
Zase mám chuť se v noci rozběhnout a skočit oblečená do bazénu.. jen je na to asi dosti zima ještě, ted konkrétně, ale ještě nedávno bych řekla, že je srpen. Na krku už mám skoro odstín vařenej humr, ale spíš  syrovej losos..

Žádné komentáře:

Okomentovat